Masz pytania? Napisz do nas
INFORMACJA DLA KLIENTÓW - FUNKCJONOWANIE BIURA FIRMY
Informujemy, iż z dniem 18.03.2020 r. (środa) wstrzymana zostaje do odwołania możliwość osobistego załatwiania spraw w biurze firmy Gryf-Poll. Obsługa interesantów będzie odbywać się wyłącznie:
- telefonicznie: 74 640 85 65,
- za pośrednictwem poczty elektronicznej: gryfpoll@poczta.onet.pl,
- korespondencją tradycyjną - dokumenty można będzie zostawiać w skrzynce pocztowej PPHU Gryf-Poll znajdującej się na parterze biurowca PAFAL (przy windach).
W wyjątkowych sytuacjach, pilnych sprawach będzie możliwość osobistego kontaktu z pracownikiem naszej firmy po wcześniejszym telefonicznym umówieniu.
Dodatkowo przypominamy, iż wszystkie zebrania roczne Wspólnot Mieszkaniowych zostały odwołane.
W dbałości o wspólne bezpieczeństwo przypominamy - jeżeli nie muszą Państwo wychodzić z domu prosimy o pozostanie w nim.