Masz pytania zadzwoń: +48 603 972 856

Oferta

PPHU „Gryf-Poll” działa jako jednostka gospodarcza zarejestrowana w Urzędzie Miejskim w Świdnicy pod nr 14540. Firma wykonuje kompleksowe usługi w zakresie zarządzania i administrowania nieruchomościami wspólnymi, a więc wykonuje dwie podstawowe funkcje Zarządcy wobec wspólnoty mieszkaniowej:

 

1. kieruje sprawami wspólnoty, w szczególności podejmuje wszelkie decyzje i wykonuje wszelkie czynności zmierzające do utrzymania nieruchomości w stanie niepogorszonym zgodnie z jej przeznaczeniem, a także do podniesienia wartości danej nieruchomości,

2. reprezentuje wspólnotę na zewnątrz oraz w stosunkach z właścicielami poszczególnych lokali (składa w imieniu wspólnoty oświadczenia woli).

 

1. wykonywanie czynności o charakterze organizacyjno-administracyjnych, m.in. takich jak:

 

• uzyskanie numeru NIP i Regon dla wspólnoty,
• założenie rachunków bankowych dla wspólnoty,
• prowadzenie spisu lokali i członków wspólnoty,
• zawieranie w imieniu wspólnoty umów z dostawcami medii, z wykonawcami prac remontowych, itd.
• reprezentowanie wspólnoty mieszkaniowej przed wszelkimi urzędami, instytucjami, bankami, firmami po udzieleniu przez wspólnotę stosownego upoważnienia,
• organizowanie zebrań wspólnoty mieszkaniowej,
• wykonywanie uchwał wspólnoty mieszkaniowej,
• obsługa prawna nieruchomości,
• ubezpieczenie nieruchomości,
• składanie członkom wspólnoty mieszkaniowej corocznego sprawozdania z działalności Zarządcy,
• inne usługi o charakterze organizacyjno-administracyjnym.

 

2. wykonywanie czynności dotyczących gospodarki finansowej wspólnoty, m.in. takich jak:

 

• prowadzenie dla nieruchomości ewidencji księgowej,
• dokonywanie rozliczeń finansowych przez rachunek bankowy wspólnoty,
• zajmowanie się ściągalnością zaległych wpłat zaliczek na koszty zarządu i fundusz remontowy,

 

3. wykonywanie czynności związanych z utrzymaniem nieruchomości, m.in. takich jak:

 

• prowadzenie i przechowywanie dokumentacji użytkowej i technicznej nieruchomości (tzn. dokumentacji budowlanej, powykonawczej oraz książki obiektu budowlanego),
• zlecanie przeglądów oraz kontroli stanu techniczno-sanitarnego budynku, zgodnie z wymogami prawa,
• zlecanie drobnych napraw i konserwacji budynku,
• zlecanie remontów kapitalnych nieruchomości oraz jej modernizacji, zgodnie z ustaleniami podjętymi przez właścicieli lokali na zebraniu wspólnoty mieszkaniowej,
• przeprowadzanie odbiorów robót remontowych, modernizacyjnych, wykonywanych w nieruchomości wspólnej,
• zapewnienie dostaw mediów do całej nieruchomości,
• zapewnienie porządku i czystości na terenie całej nieruchomości wspólnej,
• zapewnienie obsługi kominiarskiej dla nieruchomości wspólnej,
• wykonywanie innych czynności związanych z utrzymaniem nieruchomości w należytym stanie technicznym,

 

Administrowanie nieruchomością wspólną

Moja firma daje Państwu możliwość swobodnego kształtowania zasad administrowania Państwa nieruchomością wspólną . Oczywiście zasady te muszą się mieścić w granicach obowiązywania przepisów prawa, a w szczególności ustawy o własności lokali. W wielkim skrócie wygląda to tak:

 

• moja firma przedstawia Państwu gotowy projekt umowy o administrowanie nieruchomością wspólną
• jednak Państwo po zapoznaniu się z nim, mogą do niego wnieść swoje zmiany i nowe propozycje,
• po zaakceptowaniu proponowanych zmian, propozycji lub ostatecznym zatwierdzeniu treści umowy przez obydwie jej strony, zostaje przygotowana nowa umowa zawierająca ostatecznie ustalone zasady zarządzania Państwa nieruchomością wspólną,
• a później zostaje już tylko podpisanie przez obydwie strony tak przygotowanej umowy.

 

Reasumując powyższe to Państwo jako współwłaściciele nieruchomości wspólnej kształtują i ustalają zasady administrowania Waszą nieruchomością. A rola i główne zadanie naszej firmy polega na wykonywaniu tego co Państwo ustalą i zatwierdzą w jak najszybszy i dobry jakościowo sposób.

 

Państwa zadowolenie = nasz sukces !!!

 

Jeśli są Państwo usatysfakcjonowani i zainteresowani naszą ofertą. lub chcą się Państwo dowiedzieć więcej szczegółów - prosimy o kontakt osobisty w siedzibie firmy czynnym w dniach: poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek w godz. 7.15 do 15.15 oraz w środy w godz. 8.00 do 17.00 lub pod numerami telefonów: (074) 640 – 85 – 65 lub 603 972 856

Zamknij

Ważne: Strona wykorzystuje pliki cookies.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.